top of page

איך מתכננים בית פרטי נכון?

אדריכלות ועיצוב פנים- חן מיזינסקי

בפוסט הזה יוצאים לדרך ומתחילים לתכנן בית!

לאחר שבחרתם אדריכל או מעצב פנים, חתמתם על חוזה הוגן לשני הצדדים, מתחילים לתכנן.

בטרם האדריכל/מעצב פנים ירימו את העיפרון כדי לשרטט אפילו קו אחד הם יזמנו אתכם לפגישה. בפגישה זו תכינו יחד פרוגרמה של הבית.

מה זו בעצם פרוגרמה? פרוגרמה מגדירה במדויק את הצרכים שלכם בתכנון הבית: כמה חדרים, גודל החדרים, דרישות מיוחדות, דרישות עיצוביות ועוד.

אדריכל/מעצב פנים טוב הוא אחד שישאל אתכם המון שאלות אודות הצרכים והרצונות שלכם על מנת שיוכל לתכנן עבורכם את הבית המושלם. השאלות יהיו רבות, ממוקדות וממקדות. תוך כדי בוודאי יעלו הרבה דברים שאתם בעצמכם לא חשבתם עליהם.

בנוסף לכך עליכם להזמין מודד שימדוד את המגרש שבבעלותכם. מפת המדידה תשמש את האדריכל בתכנון הבית. כך הוא ידע את גבולות המגרש ונתונים נוספים על הנמצא בשטח. האדריכל יגיש, לוועדה המקומית לתכנון ובנייה אליה משויך היישוב בו אתם בונים, תיק מידע אודות המגרש שלכם. התיק יכיל את כל המידע התכנוני הדרוש על מנת שהאדריכל יוכל לתכנן את הבית על פי חוקי התכנון והבנייה החלים על המקום.

לאחר הפגישה יכין עבורכם האדריכל/מעצב הפנים 2-3 סקיצות ראשוניות (תלוי על כמה סקיצות סיכמתם מראש). האדריכל/מעצב הפנים יעביר אליכם את הסקיצות להתרשמות ראשונה.

לאחר שתקבלו את הסקיצות, תתכנסו יחד, תעברו עליהם, תבחרו את האופציה המועדפת עליכם והביאו בפני האדריכל/מעצב פנים את ההערות וההארות שלכם.

שיתוף פעולה מלא שלכם יחד עם האדריכל/מעצב הפנים יביאו אתכם לתוצאות הכי טובות שאפשר. אל תתפשרו על תכנון בינוני. הבית צריך לשרת אתכם לשנים רבות. הקפידו על פונקציונליות, פרקטיות ועיצוב נכונים.

*ישנם אדריכלים/מעצבי פנים שעובדים עם תכנות תלת מימד. בעזרת תכנות אלו תוכלו להבין את בצורה ברורה הרבה יותר מתכנית דו מימדית.

לאחר שתסכמו על תכנון סופי האדריכל/מעצב הפנים יתחיל לגבש את התכניות לרמת תכניות הגשה לועדה לתכנון ובנייה.

לקבלת הצעת מחיר צרו איתי קשר- 054-2509774

אדריכלות ועיצוב פנים- חן מיזינסקי

פוסט עתידי
פוסטים אחרונים
ארכיון
Search By Tags
No tags yet.
עקבו אחרי
bottom of page